Bizler, hayata yenik düşenler: kendi köşemizde usulca varlığımızı sürdürmemize izin verilmesine bile şükretmekten başka ne çaremiz kaldı? Zaten farklı davranmaya kalktığımızda, başımıza gelmeyen yok.
Bu yaştan sonra Fatma gibi olamam ya da Aylin gibi, Orhan gibi… Bırakın dünyayı, memleketi, etrafımdaki tek bir kişiyi bile değiştirmek için uğraşamam. Hem… Uğraşsam bile sonuç almanın imkansız olduğunu biliyorum artık.