x.x

x.x
[Adalet Bakanlığı]
Lisans
Dünya, 1992
222 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
"Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?"
Hayat ve İnsan
Reklam
Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: "Dünyada neler gördünüz?" dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki...
Ve işte burası güzeldi. Çünkü burada yalnız güneş, ay ve kum vardı. Bir de rüzgar...
"Peki ama, bu sevmek midir adaşım, bir kadını öpmek, onu istemek sevmek midir? "
Vicdan azabı dedikleri şey, ancak bir hafta sürer. Ondan sonra en aşağılık katil bile yaptığı iş için kâfi mazeretler tedarik etmiştir.
Reklam