Ben tam okumam gereken gençliğe giriş zamanımda okumuştum açıkçası. Kitap okuma alışkanlığımı yeni yeni kazanmıştım. Bu sebeple kitap akıp gitmişti ve çok eğlenmiştim. Fakat yaş kategorisi 14-15'i geçmez. Kaliteli yazılmış bir kitap değil, çerezlik olarak küçük kardeşlerim okuyabilir.