ryyldz

ryyldz
@R4314
fen bilimleri öğretmeni
1 Eylül 1990
155 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Ben.. ben sadece bir şeyi anlamıyorum,nasıl... nasıl bir insan bunu yapabiliyor, o anlarda nasıl onunla birlikte ölmeden durabiliyor... nasıl oluyor da ertesi sabah bir uykudan uyanabiliyor ve dişlerini fırçalayabiliyor ve bir kravat takabiliyor..
Reklam
insan her şeyi kaybedince , elinde kalan en son şey için çaresizce mücadele ediyor ...
berbat olan hayatımı artık kimse tamir edemez
kaderi hakkında kendisinden daha fazla bilgim olduğunu bakışlarımla açığa vurmamak için ,o geçerken yolumu değiştiriyordum

ryyldz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
31 saatte okudu
·
2021 5. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam