Geçenlerde yeni kitap uygulamalarından birine davet edildiğimi söylemiştim. Davet eden arkadaşlar “1k gibi değil. Sadece kitap okuyan düzgün kullanıcılar var” demişlerdi. Zaten bu bile orada olmamam için başlıca bir sebep. Neyse asıl anlatacağım başka bir şey. Davet edildiğim uygulamaya dışarıdan bir bakayım dedim. Akış içerisinde denk geldiğim ikinci paylaşım cinsellikle alakalı bir kitaptan alıntıydı. Arkadaşlar insan her yerde aynı insan. O yüzden başka uygulamalara davet edildiğinizde gitmeyin. Burada göreceğinizin hemen hemen aynısını orada da göreceksiniz. Yorucudur, zahmetlidir, triplidir ama 1k iyidir 😃
2024-2026 Kurtlar Vadisi operasyonu bitmiştir... 😎🎬 (25.01.2024 - 16.06.2026)
Ve "Oy Birliği" ile bitti! Artık resmen Bilim Uzmanı (M.A.) 🎓🔋
Marmara Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, Bilgi ve Belge Yönetimi Anabilim Dalı’nda yürüttüğüm "Çocuk Kütüphanelerinde Dijital Okuma Platformlarının Kullanımı: Okuma Alışkanlıklarına Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme" başlıklı yüksek lisans tezimi bugün jüri karşısında başarıyla savunarak mezun olmuş bulunmaktayım 🧚♀️💕