Manzaramın süsü salkım söğüt ana
Gölgen şeri saklasa
Gri soğuğundan incindiğim hava
Buzun kiri dondursa
İçine işleyen ıssız derin dava
Garibe ilaç olsa
Testide ne varsa dışına taşsa da
Sonumuz Fenafillah
Ardımda bıraktığım o maziden
Hatırımda kalan güneşli ılık maviden
Nasırlı neşesi meşki aleminden
Vazgeçtim
Giden yollarımın feneri o ellerden
Manzarası güzel kılıksız şiirlerden
Yalanın yuvası kemiksiz dillerden
Vazgeçtim..