Türkiye'de ve dünyada çok şey değişti ama gözlemlerime göre "orta zekalı"ların iktidar alanı daha da genişledi,neredeyse başa çıkılmaz bir ortak paydaya dönüştü.Toplum kaliteyi -deyim yerindeyse-kusmaya başladı,iyiliğin yerini kötülük, temizliğin yerini pislik, hakkın yerini haksızlık,kibarlığın yerini kabalık,ahlakın yerini ahlaksızlık alma yolunda epey ileri gidildi.
...kendileri tarafından ve kendileri için üretilen, tümüyle kendilerinim olan yiyecekleri yiyorlardı ya,her lokmadan büyük tat alıyorlardı.Ciğeri beş para etmez,asalak insanlar yok olup gittikleri için ,herkese daha çok yiyecek düşüyordu.