İlle de Tefekkür

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Selamünaleyküm merhabalar Direkt konuya girmek istiyorum. Dayım kanser hastasıydı(beyin tümörü) bir yıl önce vefat etti. Onun için iyi bir yiğen olamadım, daha fazla vakit geçiremedim, onu mutlu edecek şeyler yapamadım. pişmanım:( Ama pişmanlık neye yarar? kaybettim... geriye gözü yaşlı insanlar 4 yaşında kızını bıraktı. insan bilemiyor ne zaman öleceğini... İnsan geç fark ediyor konusu açıldığında annem üzülmesin diye ağlayamadığımda beraber geçirdiğimiz birkaç anıyı hatırladığımda, herhangi bir yemekte o da çok severdi dendiğinde boğazım düğüm düğüm oluyor... Şüphesiz ölüm hak hepimiz öleceğiz erteliyoruz yarınımız var mı bilmeden erteliyoruz kim bilir aklında kaç planı varken uğurladık... Demem o ki sevdiklerinizle doya doya vakit geçirin, onların kalbini kırmayın, onları üzmeyin... Sizden istediğim dayım için Yasin-i şerif okumanız okuyanlar özelden dönerlerse çok sevinirim, şimdiden Allah kabul etsin, Allah razı olsun. Sağlıcakla...
1000k
S. isimli okura yanıt verildi
İlle de Tefekkür
Ne kadar okursak hepimiz için kârdır. Allah kabul etsin
“Acı su da, tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma.” Mevlana Celaleddin-i Rumi
İlle de Tefekkür
Görünüşte herkes insandır...