Yaklaşık 280 sayfa okudum ama artık kitap ilerlemiyor ve sarmıyor. Kitap ve hikayenin girişi çok iyi ama maalesef devamında gittikçe dahada sıkıcı olmaya başlıyor. 370 sayfa olmaya değecek bir kitap değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın ilk öyküsünü okudum. Gece 3’te karşıma çıkan rastgele Instagram Reels videoları kadar alakasızdı ama sarıyor.
Şu anda güzel ilerliyor, bir sorun yok.
Günümüz ekonomik şartlarında, bu kitabı herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.
"Yatırım sürecinde öncelikli olan şeyin para kazanmak değil, para harcamamak ve kontrollü harcamak olduğunu unutmamak gerekiyor."