Yaklaşık 280 sayfa okudum ama artık kitap ilerlemiyor ve sarmıyor. Kitap ve hikayenin girişi çok iyi ama maalesef devamında gittikçe dahada sıkıcı olmaya başlıyor. 370 sayfa olmaya değecek bir kitap değil.
Hayyam, günahım var diye tasalanma,
Bunun için dertlere düşmek boşuna.
Günah olacak ki Tanrı bağışlasın:
Rahmet neye yarar günah olmayınca.
(Alkol kullanmayı kesinlikle tavsiye etmem. Bu dörtlüğü, hatalarımıza göre bizi yargılayanlara ithafen beğendim.)
Sen içmiyorsan, içenleri kınama bari;
Bırak aldatmacayı, ikiyüzlülükleri;
Şarap içmem diye övünüyorsun, ama,
Yediğin haltlar yanında şarap nedir ki?
Kitabın ilk öyküsünü okudum. Gece 3’te karşıma çıkan rastgele Instagram Reels videoları kadar alakasızdı ama sarıyor.
Şu anda güzel ilerliyor, bir sorun yok.