Ve hiçbir şeye şaşmıyorum -her şey bildik diyordum ya ; bu da doğru değil bu dünyada olup biteni hayretle izlemeye ve şaşırmaya gelmişim -durmadan şaşırmaya…
Çünkü insan kendisi için yaşamıyor;yığınlar için yaşadığını sanan, hiç yaşamıyor -geriye, bir iğne iplikle peşinizden koşturan bir kaç kişi kalabiliyor ancak.
Bugün birisi politik görüşümü sordu. İster politikayla ilgileneyim, ister nefret edeyim; ne yanıt verirsem vereyim, açığımı yakalayacak. Neden tuttuğum takımı ya da burcumu sormuyor -daha insaflı olmaz mıydı?