Rabia Bedir

Rabia Bedir
@Rabiabedirr
"Ama,ben niçin buradayım,Ey Tanrım?Doymaz bir tutkunun taze çekirdeği,ne doğuyu ne de batıyı soran azgın bir fırtına,yanıp dağılan bir gezegenin yolunu şaşırmış bir parçası olan ben ,neden burada olmalıyım? Niçin buradayım?Ey yitik ruhların Tanrı'sı,tanrılar arasında yitik olan Tanrı,sana soruyorum!"
Sayfa 51·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Arzu doyurulmadığında,tutku amaçsız kaldığında hangi huzurdan söz edilebilir ki?"
Sayfa 42·Kitabı okudu
"Önceki akşam,tapınağın mermer basamaklarında,iki erkek arasında oturan bir kadın gördüm.Yüzünün bir yanı solgun,öbür yanı kıpkırmızıydı."
Sayfa 28·Kitabı okudu
"Tanrım,sen benim amacım ve varacağım,bütünleşeceğim varlıksın;ben Senin dününüm,Sen de benim yarınımsın.Ben Senin topraktaki kökünüm,Sen benim gökteki çiçeğimsin ve Biz,birlikte,güneşin önünde büyürüz."
gebermeliyim bahtiyarlıktan ve insanlara inanmalıyız.
Sayfa 95·Kitabı okudu