Şimdiye kadar nasıl okumamışım dediğim kitaplardan . Muhteşem idi . Kahkahalarla okuduğum çocukların masumiyetiyle dünyaya yeniden çocuk gözüyle baktığım muhteşem bir kitap . KEŞKE HERKES OKUSA …
Birbirinden farklı görünen 8 hikayeden oluşan bu kitap 1990 yılında yazılmış olsa da günümüze de ışık tutan ve sanki şimdimizi de anlatan bir kitaptı benim için. Sır hikayesinde anlatılanlar hakikaten de böle degil mi ki diye düşünmedim değil.
Okuyun okutturun .