Ne yazık ki sosyal mecralarda övüldüğü kadar beğenmedim. Kurgu iyi olmasına rağmen olaylar ve kişiler çok yüzeysel kalmıştı. Derin bir olay örgüsü olmadığı için de kitap ile özdeşleşemedim. Daha derin ve detaylı işlenebilirdi…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ahmet Ümit’in okuduğum ilk kitabıydı. Karakterler olaylar canlanıyor ve kendinizi o sahnelerde buluyorsunuz.2 günde okudum, her ara verdiğimde tekrar okuyacağım anı bekledim. Olay örgüsü devam ederken zaman zaman bizleri düşünmeye de sevk etmeyi ihmal etmemişti yazar. Ahmet Ümit’i tanıdığım için memnun olmama sebep oldu.
… O tufanda canlıları kurtaracak gemiyi nuh peygamber yapmıştı. Eğer şimdi öyle bir tufan olursa, zenginler yaptıracak gemileri. Yani sadece zenginler kurtulacak, sadece en güçlüler belki de en acımasızlar, en ahlaksızlar. Yok Nevzat onların kuracağı dünya bundan daha iyi olmaz. Hatta kötü olması daha büyük bir ihtimal. Ama asla daha iyi olmayacağı kesin.