Kitap, nükleer saldırı olması korkusu ile başlıyor ve okudukça bunun bir saldırıyı önlemek için bir grup insanın -Empedokles’in Dostları- bütün iletişimi kesmesi ile ortaya çıkması ile devam ediyor. Bu insanlar ileri bir teknoloji ve ileri bir tıp bilimine sahipler, bütün bunları gören insanoğlunun vereceği tepkiler ise beklenmedik denebilir…
Bütün bunları okurken nasıl bir toplum olduğumuzu tekrar düşünüyoruz.
Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu tarzının dışında olduğu yorumunu çok kişiden aldım ancak bu konuda kendim bir yorum yapamıyorum. Daha önce yazarı okumuş kişilerin bilgisine …