Yalnızlık, insanın çevresinde insan olmaması demek değildir. İnsan, önemsediği şeyleri başkalarına ulaştıramadığı ya da başkalarının olanaksız bulduğu bazı görüşlere sahip olduğu zaman kendisini yalnız hisseder"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitaba başlarken büyük bir heyecan ve merakla başladım fakat çok üzülerek söylemeliyim ki bir iki günde bir romanı bitiren bir okur olarak bu kitabı bir ay da anca bitirdim burdan da anlaşıldığı üzere kitabı pek beğenmedim sonu şaşırtıcı bitti fakat yazar gereksiz detaylarda kaybolup fazlasıyla sıktı beni bu Ahmet ümitin okuduğum ilk kitabıydı ikincisini okuyacağımı pek sanmıyorum. Saygıyla ve sevgiyle..