Ve bu yeryüzünde bizi ne beklerse beklesin,insanlar doğup öldükçe doğruluk ölmeyecektir.Senden ayrılırken kendi sözlerini tekrarlıyorum yavrum:Merhaba beyaz gemi,benim gelen :(
Beklemek, şimdi hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
Peki ya umut?
Umut, şimdi hiç görmeyen birine gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız.
~Cem Adrian~
Yüreğinde olanları, rahat olmadığını bilir bulutlar.Senin bir yere kaçmaman, kaybolmaman, sadece sessiz sessiz sırtüstü yatıp bulutları seyretmen için bulutlar aklından geçirdiğin her biçime girer,seni avuturlar.Bulutlar hep aynıdır ama türlü hallere girer.Yeter ki sen bil, senin için nasıl görünmek istediklerini...