Oysa bir erkek her şeyi bilmeli değil miydi?Pek çok etkinlikler göstermeli,tutkunun gücünü, yaşamın inceliklerini, bütün gizleri size öğretmemeli miydi?
Ve bu yeryüzünde bizi ne beklerse beklesin,insanlar doğup öldükçe doğruluk ölmeyecektir.Senden ayrılırken kendi sözlerini tekrarlıyorum yavrum:Merhaba beyaz gemi,benim gelen :(
Yüreğinde olanları, rahat olmadığını bilir bulutlar.Senin bir yere kaçmaman, kaybolmaman, sadece sessiz sessiz sırtüstü yatıp bulutları seyretmen için bulutlar aklından geçirdiğin her biçime girer,seni avuturlar.Bulutlar hep aynıdır ama türlü hallere girer.Yeter ki sen bil, senin için nasıl görünmek istediklerini...