"Sen ve ben biz belki de bizim için de bu dünyada bir yer vardır,Sevgili Avukat,ne dersin?"
"Buluruz belki bize bir yer bu dünyada," "eksik kaldığın her şeyi tamamlarız seninle. Kaybettiklerimize rağmen tamamlarız. Umut değil bunun adı,çaba. Biz seninle çabalarız Tugay,öyle değil mi?"
"Sensiz olduğum her gün mahkumiyetmiş,seninle olduğum her gün özgürlük. Öylesine bir cümle değil bu,senelerce hapishanede mahkum olan bir adam olarak söylüyorum. Her sabah seni göreceğimi bilerek uyanmak güzel hissettiriyor." Göz kırptı. "Beş dakika güneşi görmek gibi düşün."
"Of,biz seninle iki arkadaş da olabilirdik yani. Ne var?"
"Sevgili Avukat'ım,"dedi Tugay gülerek. "Senin gibi biriyle arkadaş olup zaman kaybedeceğimi düşündüren ne? Hadi ama hangi ihtimali düşünürsen düşün,hepsinin sonunda ben seni öpmeden bırakmazdım."