"İnsan her zaman sırtında geçmişiyle gezer. Geçmişi, ne yaparsa yapsın, silinmez,değişmez, yakasını bırakmaz, onunla birlikte yaşar ve her gittiği yere de peşinden gelir.Bu yüzden en güzeli ona arka dönmek değil, onunla açıkça yüzleşmektir.
..."yaşamı oluşturan anların hepsi ölmektedir.,yaşanan bir an asla geri gelmeyecektir. Yaşamımızın her anını olabilecek en iyi şekilde değerlendirmemizi anımsatan da bu geçicilik değil mi? "