"Artık gitmeliyim. Halkımla ilgilenmeliyim. Bu benim işim." El sallayınca Moya ona doğru yürüdü. "Bizi kurtarmak için kendini feda ettin; iyi de ettin ama senin bunu sadece bir defa yapman gerekti.”
Bazı kimseler hayatta bir türlü kazanamazlar. Her şeyi doğru yapsan bile fark etmez. Tanrılar senden bir kez nefret ettiler mi ulaşabileceğin bir mutluluk yoktur. Ve umut bir diğer eziyetten başka bir şey değildir.