Ramazan Tiğrak

Ramazan Tiğrak
@Ramo72
Yaşam bir haz pınarıdır ama ayak takımı da aynı pınardan içtiginde tüm kuyular zehirlendi.Temiz olan herkese karşı iyiyimdir. Temiz olmayanların susuzluğunu görmeye tahammülüm yoktur.
Reklam
O aldatılmaya dayanamiyordu, bak dikkat edin bağışlayamıyor değil dayanamıyordu.Gerçek kiskanç bambaşkadır, onun nelere katlanip, neleri hazmedebiliceğini neleri bagişlaya biliceyini anlamak oldukca zordur.Herkesten çabuk bağişlayan kiskançlar herkesten iyi bilir bunu, bir kiskanc kanitlanmiş bir aldatmayi bağişlaya bilir, elinden gelir. Yeterki, bu aldatmanın son defa olduğuna, rakibinin hemen o anda dünyanin öbür ucuna gidiceğine , ya da kendisinin sevgilisini korkunç rakibinin ulaşamadığı bir yere kaçira biliceğine inansın.Şupesiz barisma 1 saatden fazla surmez, cunki rakibi yok olsa bile sevgilisini kiskanacak başka birisini bulur.Oysaki sürekli konturolle hangi aşk yürütülebilir..
Hiçbir şey anlamıyorum, bilmiyorum, yapmıyorum, işe yaramamaktan tükeniyorum. Günlerce hiçbir şey yaşamıyorum,tanıdık bir yüz görmüyorum;binlerce insanın arasında yapayalnız kalmak ne demek bilemezsin.
Tabii acı çekiyorlar… Ama… hiç olmazsa yaşıyor, gerçek, düşsel olmayan bir hayat yaşıyorlar, çünkü hayat aslında acı demektir. Acısı olmasa zevki de olmazdı; her şey sonu gelmez bir övgü ayinine dönerdi: kutsal, ama sıkıcı… Ya ben? Ben, hem acı çekiyor, hem yaşamıyorum. Denklemin bilinmeyeni benim. Her şeyin başını sonunu kaybedip sonuçta adını bile yitiren bir hayaletim…
Başkalarına yargıçlık etmeye hic hakkın olmadığını unutma. Çünkü sanıği yargılayan yargiç, kendisinin de karşısında duran ne denli suçlü olduğunu, o adamı isledigi sucta belki herkesten çok sorumlu bulunduğunu bilmelidir.
Reklam