Güneş doğdu, yeni bir güne merhaba
Her gün aynı yerde, aynı açıyla selamlıyorum onu
Yanımdan geçiyor insanlar, bisikletliler
Güvercinler ve kargalar süzülüyor uçsuz bucaksız mavilikte
Ben, sadece düşünüyorum
Uçmayı hayal ediyorum
Belki özgürlüktür belki tutsaklık
Kimse aklımdan geçenleri bilmiyor, duymuyor
Bana baktıklarında duran birini görüyor
Bense yanımdaki ağaca, önümdeki binaya, üstümdeki gökyüzüne bakıyorum
Ben buraya mı aidim yoksa başka dünyaya mı
Ama hayatın varsa hep bir planı
Bu sabahların bir anlamı olmalı