Askin belkide en guzel ve en temiz anlatim seklidir. Ne guzeldir bizi seven insandan emin olabilimek. Hayatta herkese nasip olsun böyle aşk. Herkese tavsiye ediyorum okumalisiniz...
Hayatta mutluluktan baska ne ister ki insan? Ask degil midir hem mutluluktan göklere cikartan, hemde insani bir sozle kabre sokan. Oyle bile olsa biz degil miyiz ne olursa olsun ben aski yalniz senle yasadim diyen.
Bence her ask mutlu sonla bitmemis olsa bile onemli olan sey o aski iliklerinize kadar yasamis olmanizdir. Unutmayalim ki her insan gercek aski yasayamaz....