Kitap tek kelimeyle harika!Herkese öneririm.Kitapta küçük bir çocuğun sevdiği alıştığı evinden, arkadaşlarından, ailesinden okulundan, düzeninden uzaklaştırılarak sevmediği bir ortama getirilmesini anlatan bir kitap. Kitaptaki küçük çocuğun (Bruno) merakı sayesinde yaşadığı bazen iyi bazen kötü olaylar...