Önceleri burası insanın çok hoşuna gidiyor. Sanki geçmişe dönüyorsunuz. Geçmişinizin en sevdiğiniz, en hoşuna giden kısmına. Ne yazık ki insan hiçbir zaman geçmişe dönemez. Bunu yapmaya da kalkamamalıdır. Aslında yol 'Dönüşü olmayan bir yol.' Öyle değil mi?