Bugün bu sitede bir yazıya denk geldim. Kime ait olduğunu şimdi hatırlayamadım. Yazının içinde bir vurgu dikkatimi cekti: 500 bin nüfusluk, 1 milyon, 2 milyon nüfusluk milletlerin tarihini öğretiyorlar okulda bize ama, 50 60 milyon nüfusluk kürtlerden hiç bahsedilmiyor. Kendi imkanlarımızla sağda solda kitap okuyarak tarihleri hakkında bilgi elde edebiliyoruz. Yoksa hiç haberimi olmayacak. Bu bizim ayıbımız. Kendine has diliyle, Kültürüyle, gelenek görenekleriyle, tarihiyle bir millet var içimizde ama, biz bunu yok sayıyoruz. Gerçekten akıl alır gibi değil.