Doğrusu öbür tarafta Hristiyanların Tanrı'sıyla karşılaşırsam işim bitik: Tam bir zorba o ve aklı fikri öç almakta; Kutsal Kitap'ı yalnız korkunç cezalardan söz ediyor. Hiç sevmedim onu; ayrıca insanların onu gerçekten sevdiklerine de inanmak istemedim. Tam anlamıyla acımasız. Korkunç bir cezaya çarptırır beni.
İnsanı Cehennem 'de sonsuza dek kızgın yağlar içinde yanmaktan kurtarıp sonsuza dek Cennet'in zevklerini tattıracak olduktan sonra, bu dünyada altmış yıl sınanmışın, ne çıkar!