Kitappokur

Ben bu durduğum noktaya kolay gelmedim. Ben canımı sokakta buldum efendim!
Reklam
N'olcak ki:)
Buraya bir ayna koydum arada önüne geç bak; sen şahane bir okursun. Mesai saatlerinde çaktırmadan şiir okursun. N'olcak ki, bırak patronlar seni kovsun!
Ve neden cinnet beşinci kattayken yakalar insanı ve bu mermer insanlar nasıl olur da romatizmadan bahsederler?
Hem neden küçük bir gülümseme için büyük espriler gerekli bize.
Bir koronun gülümsemesini istiyorum ben yerli yersiz.
Reklam