Zamanda 7 yıl kayma yapan ev fikrine bayılsam da işlenişi sevmedim. Karakterlerin ilişkisinden tekrar karşılaştıkları zaman verdikleri tepkilere kadar her şey o kadar yüzeysel geçildi ki duygularını hissedemedim. Genel olarak da kopuk kopuk bir ilerleyişi vardı zaten kitabın. Yan karakterlerin hikayesi bile oturmamıştı.
Bir olmamışlık vardı yani kitapta. Sayfalar boyu Clementine'nin teyzesinden bahsetmek yerine ikilinin ilişkisinin ve de zaman yolculuğu temasının üstüne biraz daha düşülse belki bu durum yaşanmazdı. Bu şekilde kitap potansiyelinin altında kaldı zira.