Baştankara

2/10
·424 syf.··
2026 28. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2026 01:48
Azıcık keyfim kalmıştı, onu da idareli kullanıyordum ama bu kitap kalan keyfimi de kaçırdı. Yani yazar aynı seri içinde hem bu kadar güzel hem de bu kadar kötü kitabı nasıl buluşturdu şaşkınım. Hamilton kızları dışındaki karakterlerin hikâyesi çekilecek gibi değildi resmen. Özellikle bu kitapta yaşanan ilişkinin yavanlığı ve yapmacıklığı beni boğdu boğdu duvara attı. Travma gibi hassas bir konunun geçiştirilerek işlenmesi de hoşuma gitmedi. Aslında daha başında belliydi kitabı sevmeyeceğim ama hâli hazırda seride yarım bıraktığım 2 kitap varken bu kitabı da yarım bırakmak istemedim. Gerek yoktu Belhanda. Keşke bıraksaydım.
UmutsuzElsie Silver · Nemesis Kitap · 2024499 okunma
Hani g isimli okura yanıt verildi
Baştankara
Ben kız kardeşlere bayıldım açıkçası.🥹 Umarım okuyunca sen de seversin.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
2/10
·424 syf.··
2026 28. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2026 01:48
Azıcık keyfim kalmıştı, onu da idareli kullanıyordum ama bu kitap kalan keyfimi de kaçırdı. Yani yazar aynı seri içinde hem bu kadar güzel hem de bu kadar kötü kitabı nasıl buluşturdu şaşkınım. Hamilton kızları dışındaki karakterlerin hikâyesi çekilecek gibi değildi resmen. Özellikle bu kitapta yaşanan ilişkinin yavanlığı ve yapmacıklığı beni boğdu boğdu duvara attı. Travma gibi hassas bir konunun geçiştirilerek işlenmesi de hoşuma gitmedi. Aslında daha başında belliydi kitabı sevmeyeceğim ama hâli hazırda seride yarım bıraktığım 2 kitap varken bu kitabı da yarım bırakmak istemedim. Gerek yoktu Belhanda. Keşke bıraksaydım.
UmutsuzElsie Silver · Nemesis Kitap · 2024499 okunma
Hani g isimli okura yanıt verildi
Baştankara
En çok Pervasız'ı sevdim. Ondan sonra da Kusursuz'u. Kalpsiz ve Çaresiz'i ise yarım bıraktım. Bu kitabı da yarım bıraksam olurmuş.🤭
6/10
·368 syf.··
2026 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Mart 2026 14:54
Aman aman aman, nerelere geldik! Bu kitabı sevmeyi beklemiyordum. Serinin yorumlarında genel görüş, ilk kitabın kötü olduğu ama sonrasında serinin feci açıldığı yönündeydi. Hiç benlik olmayan bir olayı işlediği için seriyi okumayı düşünmesem de yorumların gazıyla bir şans vermek istedim. Bu kitabı geçilmesi gereken bir eşik olarak gördüğüm için de beklentimi oldukça düşük tuttum. Bu sayede de korktuğum kadar kötü gelmedi kitap sanırım. Özellikle finali tüm hislerimi olumlu hâle getirdi. Cecelia'nın hiç tanımadığı adamlarla hızlıca samimi olması, Sean'ın boş beleş felsefik konuşmaları ve Dominic'in gizemli olacağım diye kasıntı kasıntı dolaşması derken ilk yarıyı okumak tam bir sabır sınavı gibiydi. Öyle ki meşhur 25. bölüme geldiğimde sinirim çoktan tepemdeydi. O bölüm de üzerine tüy dikti. Herkesin fantezisi olabilir ve rıza dahilindeyse kimseyi bağlamaz elbette ama günün sonunda bu ilişkinin aşka dönmesi kabul edebileceğim bir durum olmadığı için yaşananlardan hoşnut olmadım. Yine de kitabı okumak zulüm gibi gelmedi çünkü çok akıcıydı. Olaylar nereye varacak, ne olacak da fikrim değişecek diye o kadar merak ettim ki su gibi içtim buraları. Ve finali okuyunca cevabımı aldım. İbre öyle bir tersine döndü ki keyiften dört köşeyim şu an. Ve evet, umduğum gibi ilerlerse muhtemelen bu seriyi severim. Olabilir mi böyle bir şey? Lütfen olsun çünkü.
SürüKate Stewart · Olimpos Yayınları · 2023459 okunma
Lapis isimli okura yanıt verildi
Baştankara
Benden aynı puanı aldı ikisi de.🤭
9/10
·94 syf.··
Beğendi
·
2026 21. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 23 Mart 2026 02:02
Yazarın en son Gelin kitabını okumuş ve farklı bir tür denemesini takdir etsem de kitabı sevmediğim için yarım bırakmıştım. Bu kitabı da yine fantastik türündeydi ama bu sefer hakkını vermiş. Yani yalan yok, fantastik kısım sadece Aethelthryth'in (daha okunamaz bir isim olabilirdi bence, bu bir tık kolay olmuş -_-) vampir, Lazlo'nun da vampir avcısı olmasından ibaretti. Ama zaten bu kadar kısa bir kitapta detaylı bir fantastik okumayı beklemiyordum. Aşksal anlamda keyif alsam yeter diyordum ki o konuda umduğumu hâyli hâyli buldum. Yazarın ketum erkek karakterlerinden sonra Lazlo gibi net birini okumak bana iyi geldi, yaralarımı sardı. Hafızasını kaybettiğinde bile bam güm ilerledi adam resmen. Aethelthryth de genel tavırları ve Lazlo'ya olan yaklaşımıyla kalbimi kazandı. Fakat keşke o da hisleri konusunda daha açık sözlü olsaydı. Yaptıkları hislerinin göstergesiydi tabii ama kitabı onun gözünden okuduğumuz hâlde Lazlo'nun hisleri kadar onun hislerine vakıf olamamamız beni bir tık üzdü. Hani o da olsa kitaba şak diye 10'u yapıştırırdım.
Hot For SlayerAli Hazelwood · Amazon Original Stories · 202537 okunma
Esin Elif isimli okura yanıt verildi
Baştankara
Çoook eski zamanlardan beri yaşayan bir vampir olduğu için ismi de eskiymiş ama gülerken attığımız randomdan hâllice bir isim olmuş, ben de okuyamadım.😂 Kitap çok tatlıydı, umarım seversin.🫶🏻
9/10
·94 syf.··
Beğendi
·
2026 21. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 23 Mart 2026 02:02
Yazarın en son Gelin kitabını okumuş ve farklı bir tür denemesini takdir etsem de kitabı sevmediğim için yarım bırakmıştım. Bu kitabı da yine fantastik türündeydi ama bu sefer hakkını vermiş. Yani yalan yok, fantastik kısım sadece Aethelthryth'in (daha okunamaz bir isim olabilirdi bence, bu bir tık kolay olmuş -_-) vampir, Lazlo'nun da vampir avcısı olmasından ibaretti. Ama zaten bu kadar kısa bir kitapta detaylı bir fantastik okumayı beklemiyordum. Aşksal anlamda keyif alsam yeter diyordum ki o konuda umduğumu hâyli hâyli buldum. Yazarın ketum erkek karakterlerinden sonra Lazlo gibi net birini okumak bana iyi geldi, yaralarımı sardı. Hafızasını kaybettiğinde bile bam güm ilerledi adam resmen. Aethelthryth de genel tavırları ve Lazlo'ya olan yaklaşımıyla kalbimi kazandı. Fakat keşke o da hisleri konusunda daha açık sözlü olsaydı. Yaptıkları hislerinin göstergesiydi tabii ama kitabı onun gözünden okuduğumuz hâlde Lazlo'nun hisleri kadar onun hislerine vakıf olamamamız beni bir tık üzdü. Hani o da olsa kitaba şak diye 10'u yapıştırırdım.
Hot For SlayerAli Hazelwood · Amazon Original Stories · 202537 okunma
didoş isimli okura yanıt verildi
Baştankara
Umarım sen de seversin.😊