"Güzellik derindedir Evrin. İfade ettiği ve insana hissettirdiği şeyler derindir. Gece, çirkin bir karanlık anlamına da gelebilir, yıldızlar ile ay ışığında anımsatabilir. Herkesin baktığı yerde, hak ettiği şeyi gördüğünü düşünürüm. Bu yüzden çirkin görülene değil, çirkin görene üzülürüm. "
"Her insanın problemlerle başa çıkma şekli farklıdır. Kimi öfkelenir ve sağa sola saldırır, herkese ne kadar güçlü olduğunu kanıtlamaya çalışır, çünkü aslında yaşadıklarıyla başa çıkamayacak kadar zayıftır. Kimisi ise sessizleşir ve bekler, kendi planlarına dalar, hedeflerine odaklanır. İnsanlar bunu zayıflık sanır ama aslında onun durgunluğu fırtınaya hazırlıktır. "