Öncelikle yazarın okuduğum ilk kitabıydı bildiğiniz üzere Eyüp Belediyesinin önerdiği kitaplar arasinda yer alıyor bu yüzden bende yarışmaya katıldığım için okumaya başladım beklentim nerdeyse hiç yoktu .... Ama kitap inanılmaz bir şekilde beni içine çekti kitapta en sevdiğim şey yapılan kurgunun karakterlerin hepsine bir yerde kopuk gibi dursada sonradan bağlantılı olmasıydı ve karakterlerin geçmişleri hikayeleri çok ilgi uyandırıcı ve güzeldi bu yüzden cok kısa sürede erittim bu kitabı alıp okumayı düşünenlere kurgu kitap seviyorsanız bu kitap hoşunuza gider ama bilim kurgu diyemem çünkü geçmişte Osmanlı imparatorluğunda geçen bir hikaye
+ları kitabın:
1)Karakterler ve yaşadıkları sizi bağlıyor empati kurduruyor
2)Yer Mekan ve tarih olgusu çok başarılı aktarılmış
3)Dil akıcı
-leri kitabın
1)Bazı Osmanlıca kelimeler koyulmuş kitabın içine bunlar insanı yorabilir anlamadığı için
2) Karakter isimlerı alışılmadık osmanlıca
3)Zayıf başlangıç ama ilerde cok hızlı toparlıyıp güzelleşyior bence