ozgrdnz

ozgrdnz
@Readerophelia
Sadece okumuyorum. Okuduğum her şeyi yaşamak için yaşıyorum.
korkularını da anlamalı ve tanımalı insan. çünkü bilmediğimiz şeylerle savaşamayız...
Sayfa 58 - destek yayınları·Kitabı okudu
Reklam
çevremizde insanlar ve eşyalar çoğaldıkça mutsuzluğumuz da çoğalır. bu kaçınılmazdır. önce insan kendine sahte bir dünya kurar, ardından o sahte dünyanın içinde sahte hislerle çok mutlu olduğuna ikna olmaya çalışır.
Sayfa 46 - destek yayınları·Kitabı okudu
zıtlar, zıtlardan zuhur eder. iyiyi bilmedikçe kötüyü bilemezsiniz. zıt, zıttıyla birlikte de görülebilir, denizin dibinde mercanlar taşlarla birlikte bulunur.
Sayfa 26·Kitabı okudu
gördüğün her şey gözün algıladığıdır, bir de gözle görülemeyenler vardır. bu yüzden gördüğün her şeye inanma, önce sorgula sonra anla, ondan sonra doğru ne ise zaten kavrayacaksın...
Sayfa 19 - destek yayınları·Kitabı okudu
insanın iç dünyası derin bir anlam evrenidir. bu yüzden Hallac insanı bir kainat olarak tanımlar.
Sayfa 13 - destek yayınları·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Reklam