çevremizde insanlar ve eşyalar çoğaldıkça mutsuzluğumuz da çoğalır. bu kaçınılmazdır. önce insan kendine sahte bir dünya kurar, ardından o sahte dünyanın içinde sahte hislerle çok mutlu olduğuna ikna olmaya çalışır.
zıtlar, zıtlardan zuhur eder. iyiyi bilmedikçe kötüyü bilemezsiniz. zıt, zıttıyla birlikte de görülebilir, denizin dibinde mercanlar taşlarla birlikte bulunur.
gördüğün her şey gözün algıladığıdır, bir de gözle görülemeyenler vardır. bu yüzden gördüğün her şeye inanma, önce sorgula sonra anla, ondan sonra doğru ne ise zaten kavrayacaksın...