"Sophia gibi insanlarla sürekli karşılaşacaksın. Kendini buna çok kaptırmamalısın.
Ruben iç çekti. "Hayatım boyunca mı?" "Belki Sophia kadar kötü olmayabilirler ama aptal olacakları kesin," dedi Bayan Vis. "Neyse ki çok sayıda iyi insanla da karşılaşacaksın." "
"İnsan yaşlandığında bazen kimsesi kalmaz. Bence korkunç bir şey bu. O adam biraz sohbet edebilmek için her gün beni, yani postacının gelmesini bekliyor. Üstelik ona hiç mektup gelmediği halde!"