Mavi

Mavi
@Readingbookmonster
"Dışarıda bir yerlerde, insanlar yaşamaya devam ediyorlardı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"-Sanırım yolda kayboldular. -Kimler? -Mutlu günler."
"Umutsuzca sevmenin, yıllardır bir şeyler bekleyip durmanın anlamı var mı?"