"Ne çabuk geçiyor upuzun günler, geceler.
Daha dün gibi! derler ya hani meğer herkes kurarmış böyle cümleler..
Vakit geçmek bilmezdi oysa
Hangi ara koptu yaprak yaprak takvimler?
"Akarken biriktir" derler ya
kasam boş, kalbim kırık, elde yine hüzünler..."
#alıntı