Ayşegül

Ayşegül
@Readzy
“Belki de mutluluk şudur: Başka bir yerde olmanız, başka bir şey yapmanız, başka biri olmanız gerekirdi duygusuna kapılmamak”
Beş dakika sonra hastahaneden çıkıyorum. Son not. Bu odada başkaları inleyecekler. Onları şimdiden gayet iyi tanıyorum. Üstümden çıkarıp yatağa attığım robdöşambr içinde, ebediyen aynı insan bulunacak: Hasta.
Alıntı
Sarajka isimli okura yanıt verildi
Ayşegül
Müthiş bir kalem gücü ya, bayıldım ben de 🫠