Bir şeyler oldu bana bu ara. Kimseyle konuşmak istemiyorum. Kimseyi görmek istemiyorum. Heveslerim ve umutlarım yok oldu. Ğyle bir yok oluş ki bu, sanki hiç var olmamışlar gibi. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Yediğim yemeğin tadı yok sanki. İçtiğim su zehirli gibi. Boğuluyorum bazen durduk yere. Ölecek gibi oluyorum ama ölmüyorum. Ev de değil burası. Çok uzun zamandır hemde. Bilmiyorum sanki başka bir dünyadanım. Renksiz her yer ve her şey. Artık bu siyah beyaz görünüyor tüm dünyam. Konuşacak halim de sabrım da yok. Bir şeyi ikinci kez söylemek istemiyorum. Yoruldum her şeyden. Herkesden ama en çokta kendimden.