L.

L.
@Realistic_
Hayaller beklemez..Zaman hiç beklemez.. Mucizenin ta kendisi olmak lazım belki de..
Eğitimci
Yüksek lisans
Ait olduğumu hissettiğim heryer..
1994
65 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Sürekli “bir gün” ve “belki” diye düşünerek, sürekli umut ederek yaşamak ne kadar korkunç bir kader...
L.
Tek kelimeyle, hayatı “ertelemek” bu sürekli..
Reklam
''Eve döndüğümde şömineyi yakıp ateşin karşısında Dostoyevski, Flaubert, Dickens okuyordum. Hiçbir eksiğim yoktu. Bir duaydı yaşantım, bir şükran duası. Yalnızlığım zenginlikti.''
Sayfa 91 - Parantez Yayıncılık·Kitabı okudu
L.
“Yalnızlığım zenginlikti”..güzel bir detay..bunu bir yere not etmem lazım..