İletişim. İnsanın kösteğidir, çünkü insan tanıdıgı kişilerin çemberini aşamaz. Bunun da ötesinde, insan iletişimi soyutlar.
İnsan tenin çemberinde yaşamak zorundadır.
Toplumun bütününün derin bıkkınlığı. Kaçma ve çağının çöküşünü kabullenme isteği. Yalnızlık beni mutlu kılıyor. Ama
duygusallık da çöküş gibi, kabullenildiği andan itibaren başlıyor.
Ve insan, insana özgü düzeyde kalsın diye duruyoruz.
Tam olarak, düşüşe katkıda bulunmamak için duruyoruz. Başkalarının
dağınıklığının yarattığı tiksinti, mide bulandırıcı tiksinti.