Rebel Us

Rebel Us
@Rebel_Us
Çekip gitmiş
Hüzünler.. Biriktirmişsin.. Kirpiklerinin.. Altında.. Dokunsam.. Yağacak.. Tuzlu.. Yağmurların.. Islanacaksın.. Kırgınlıkların.. Ağır geliyor.. Artık.. Sol yanına.. Solla.. Adım atarken.. Sanki.. Yıkılacaksın.. Sararmış umutların.. Unutmuşsun.. Ceplerinde.. Ne çiçekler ekmişsin.. Yüreğinin bahçesine.. Ama.. Güneş değmemiş.. Gelen giden koparmış.. Çiçeklerini.. Fal bakmak için.. Hiç birisi.. Seni görmemiş.. Ve..
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Pişmanlıklarım
Yollardayım.. Bilmediğim.. Uzaklarda.. Bir yer arıyorum.. Kendime… Ve ruhuma.. Her şeyi.. Ardımda bıraktım.. Sanıyordum.. Oysa.. Tam yolun ortasında.. Fark ettim ki.. Ardımda.. bırakmam gereken.. En önemli şeyleri de.. Koymuşum.. Heybeme.. Canımı acıtan.. Küçük parçacıkları.. Pişmanlıklarımı.. Onlarla.. Nereye gitsem.. Ne fark eder ki.. Yine yenileceksem.. Pişmanlıklarıma.. Önce.. Kendimi affetmeliyim.. Sonra.. Pişmanlıklarıma.. Sebep olanları..
Hayata Dair
Eksik
Öylesine.. Yazılmış.. Bir.. Kitap gibiyim.. Ön sözüm.. Başlığım.. Yazarım.. Eksik.. Gemileri ikaz eden.. Bir.. Deniz feneriyim.. Ama.. Kendi yönümü.. Gösterecek.. Işığım eksik.. Kalabalık bir.. Teren garında.. Tek başıma.. Bir yolcuyum.. Kalkıyor trenler.. Art arda.. Ama benim biletim.. Valizim eksik.. Güzel şeyler.. Yazmak istiyorum.. Mavileri.. Umutları.. Ama.. Duygularım.. Çok bitap..
Şiir
Kolay değil
Yalanların.. Basitliğin.. Yozluğun.. Ortasında.. Çırpınan ruhum.. Düşünen.. Olmanın yükünü.. Taşımak kolay değil.. Devirler devrilir.. Geçer üstünden.. Akıl.. Keskin bir bıçak.. Kullanmak.. Kolay değil.. Bir çemberin içinde.. Kıstırır seni zaman.. Yalnızlık kuyusundan.. Çıkmak.. Kolay değil.. Yaşamak.. Gün ve gün.. Zorunlu alışkanlık.. Anlamı arayan zihni.. Susturmak.. Kolay değil.. Ayhan M.
Şiir
Anne Sevgisi
Her yer.. Tüm sanal.. Yaldızlı.. Süslü sözlerle dolu.. Ama.. Bunca yazılanlar.. Söylenenler.. Hiçbir insanın.. Yaralarına.. Yalnızlığına.. Çare olmuyor.. Uzaktan.. Dıştan tavsiyeler.. Anlık rahatlatabilir.. Ama.. İçimizde.. Derinlerde.. Ruhumuzdaki çizikleri.. Zihnimize.. Kazınan yanlışları.. Haksızlıkları.. Tedavi etmez.. Kaynağını Kitaplardan alan.. Güzel sözler değil.. Kaynağını.. Yüreğinden alan.. Çıkarsız.. Karşılıksız bir sevgi.. Ruhumuzu iyileştirir..
Hayata Dair