Düşünerek yaşadıkça..
Zıtlıkların..
Aynılığını göreceksin..
Zor olanın basit..
Acı olanın tatlı..
Uzak olanın yakın..
Gürültünün sessizlik..
Kalabalığın yalnızlık..
Sorunların içinde..
Çözümlerin olduğunu..
Zıtlıkların şaşkınlığa..
Şaşkınlığın sorgulamaya..
Dönüştüğünde..
Kavramaya başlarsın..
Yaşayarak öğrendiklerin..
Hiç unutmayacaklarındır..
Öğrendiklerinle kendini..
Hiçbir yere..
Ait hissedemeyecek..
Yersizliğini ve kimsesizliğini..
Son haddinde hissedeceksin..
Fakat..
Yapacak bir şey yok..
En zorunu yapıyor..
Kendini ögreniyorsun..
Hoş geldin..
Kendi gerçeklerine..
Ayhan M.