Keş kelere..
Yer yok..
Hayatımda..
Biliyorum ki..
İyisiyle..
Kötüsüyle..
Yaşadıklarımı..
Yaşamasaydım..
Bugünkü ben..
Olamazdım..
Değer taşıyan..
Herkesi..
Her şeyi..
Ne kadar seviyorsam..
Kendi mide..
Öyle seviyorum..
Benliğimi kucaklıyorum..
Ne bir adım yakın..
Ne bir adım uzak..
Çok şeye..
Eşit mesafede..
Varlığım..
Yaşadığım..
Her olumsuzlukta..
İçimde hep..
Mahkemeler kurup..
Önce..
Kendimi yargıladım..
Yargılıyorum..
Kendim ile sulhtayım..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Belli..
Bir tarza..
Belli bir..
Düşünce biçimine..
Belli..
Bir kalıba..
Yıllarca..
Saplanıp kalmak..
Hep aynı..
Yerde durmak..
Değil midir..
Her düşünceyi..
Kurcalayıp..
Kendi..
Yap bozuma ait..
Parçaları alıp..
Kendi..
Eserimi oluşturmak..
Daha..
Sağlıklı olmaz mı..
Örnekler arasından..
Bir karma yapıp..
Özgün..
Bir yapı kurmak..
Sadece..
Kendi süzgecinden..
Geçirdiklerin..
Seni yansıtır..
Seni..
Geliştirir..
Ayhan M.
İnsan için..
En kolay..
En zahmetsiz..
Şeydir..
Eleştirmek..
Etrafımızı..
İçinde yaşadığımız..
Toplumu..
Sürekli..
Eleştiririz..
Siyasi..
Kültürel..
Dinsel..
Her alanda..
Kendimiz dışında..
Tüm eleştiriler..
Kolaydır elbet..
Ama..
Ya kendimizi..
Yapımızı..
Kişiliğimizi..
Ahlakımızı..
Sınamak..
Sorgulamak..
Eleştirmek..
Zor değil mi..
Kendini..
Yargılamak..
Sadece..
Güçlü karakterli..