Hepimiz..
Bebekken..
Ne kadar masum..
Ve sevimliydik..
Hitler bile..
Masmavi gözleri..
Ne kadar sevimli..
Bir bebekti kim bilir..
Ve daha nice..
Diktatörler, katiller..
Peki..
Büyüyünce..
Ne oluyor da..
Masumiyetimizi..
Sevimliliğimizi..
Kaybediyoruz..
O güzel bebeklerden..,
Yalancılar, yüzsüzler..
Karaktersizler çıkıyor..
Bana göre..
Rahime düşen..
Binlerce spermden..
Nasıl ki..
Bir tanesi tutunup..
Bebeğe dönüşüyor..
Rahimden de..
Dünyaya düşen..
Binlerce bebekten..
Ancak birkaç tanesi..
Evrimini tamamlayıp..