Nesin sen yargıç oliwer falan mı arkadaşa anayasayı verin kendine göre düzenlesin insan öldüren pezevengdir.Ayrıca demagoji yapmıyorum babamızın tekkesi olmadığını biliyoruz efendim adalet olmayan hukuk devletinin askerine polisine de laf etmiyorum.polisi askeri karıştırman çok saçma konumuz o değil yorumları baştan bi daha oku derim neyse cahil insanlarla münakaşaya girmek istemiyorum prensip meselesi.