"Izdırap çekiyorum. Sen de beni seviyor musun?" diye inliyor.
Yanında duran Açığma-Kün : "Sus , sus , ben de ızdırap çekiyorum." diye yanıp yakılıyor.
Fakat " Ben de seni seviyorum." demiyor ve yıllar böylece akıp geçiyor...
Gün senden ışık alsa da bir renge bürünse;
Ay secde edip çehrene yerlerde sürünse;
Her şey silinip kayboluyorken nazarımdan
Yalnız o yeşil gözlerinin nuru görünse...