Kitap klasik bir Hakan Günday kitabı diyemeyeceğim yazarın diğer kitaplarına nazaran biraz daha sönük kalan bir eser olmuş. Yine de severek okuduğum bir kitap oldu. Eserdeki dört karakter de benzer özelliklere sahip olmalarına rağmen hepsinin aslında farklı kişilikte olduklarını ve kendine özgü tarzda düşünüp hareket ettiklerini hissediyorsunuz. Ben özellikle Hakan karakterinin “Geçen gün bir roman okumuştum, yazarını hatırlamıyorum” diyerek başladığı hayali roman kısımlarını hayranlıkla okudum. Sonu baya sönüktü ama Hakan Günday klasiği olarak bölüm sonlarında verdiği mesajlar için bile okumaya değer bir kitap bence vaktinizi ayırmaya değer.