Kenan

Kenan
@Redleaf
think different
Yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci; sahneye fırlayıp Romeo'nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır. Sonunda geminin batacağı bilindiği halde Titanic defalarca izlenmiştir. Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazsın. Çünkü Romeo ölmeli, Titanic batmalı ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı.
Reklam
"Değmen benim gamlı, yaslı gönlüme"
Hayat satranç gibidir. On parçanı kaybedip yine de kazanabilirsin...