"Sadece hissediyorlardır. Sevmek için gözlerine ihtiyacın yok, değil mi? Sadece içinde hissedersin. Cennette de öyle. Sevdiğini hissedersin ve kimse sevdiklerini unutmaz."
Hepimizin tek istediği buydu: en sonunda kederimizden azat edilmek. Ölülerin dünyasından serbest bırakılmak, kalplerimizin yarısını yer altında kaybetmek ya da küçük porselen kaplarda sıkışması.